رهاورد «میز خدمت» در زندان شهرستان نهبندان با آزادی 20 زندانی

با حضوررئیس کل دادگستری ، مسئولان قضایی استان و قضات محاکم شهرستان نهبندان «میز خدمت» در محل زندان این شهرستان برگزار و با بررسی درخواست های زندانیان با آزادی20 زندانی نیز موافقت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی، معاونان قضایی وی، رئیس دادگستری و دادستان و قضات شهرستان نهبندان از زندان شهرستان نهبندان بازدید کردند و به سخنان مددجویان رسیدگی و دستور قضایی متناسب صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان در حاشیه این بازدید در جلسه‌ای که در دفتر رئیس زندان نهبندان برگزار شد، که با اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان این شهرستان موافقت کرد که موجب شد تا با آزادی 20 نفر موافقت شد که به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

«محمد جعفر عبداللهی» گفت: ۵۶ درصد از زندانیان زندان شهرستان نهبندان در بند اشتغال هستند که اقدام شایسته‌ای محسوب می‌شود.

«عبدی» مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی هم گزارشی از وضعیت زندانیان این مرکز اصلاح و تربیتی ارائه کرد و به نیازهای ضروری و مشکلات موجود در این ندامتگاه از جمله اعتبارات ساخت زندانی که زمین آن تحویل شده عنوان کرد.

«مال اندوز» رئیس زندان نهبندان نیز از وضعیت بازداشتگاه نهبندان و زندانیان این مرکز اصلاح و تربیتی و برنامه‌های حمایتی از زندانیان و خانواده‌های مددجویان گزارش کاملی ارائه کرد.

انتهای خبر/

رهاورد «میز خدمت» در زندان شهرستان نهبندان و آزادی 20 زندانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha